torsdag 9 februari 2012

Katastrofen nära!!

Idag på eftermiddan så skulle jag och Emilia åka till mormor så jag fick fixa stallet. Vi tog sparken eftersom att det var så fint väder ute och solen nästan värmde lite. Jag packade sparken full, med Emilia, ryggsäck samt snuffen. Och när vi kommer hundra meter från mamma upptäcker jag att snuffen är borta! In med Emilia till mamma och bara gå tillbaka samma väg och hitta snuffen. Men jag hittade ingen, var in i boa och hörde om dom hade fått in nån snuff, men icke. Ringde Leo så han fick gå in på bokhandeln och köpa en ny snuff, tänkte att Emilia kommer ju aldrig somna utan sin snuff. Så Emilia fick en ny och hon har somnat med den. Så jag kan pusta ut. Men för en liten stund sen ringde mamma och sa att hon hittat snuffen när hon var ute och gick med Hilti. Nån hade hängt upp den på bensinpumpen vid boa. Vilken lättnad, nu finns det iaf två.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar