onsdag 8 februari 2012

Inte nu

Just nu skulle jag gärna vilja kunna klona mig själv, minst till två Hannor till. En som kunde städa och fixa laga mat, tvätta. En som tar Emilia nu när hon är sjuk och den tredje som kunde göra alla läxsor. Jag har ännu inte hunnit startat den sista kursen, men hoppas att kunna göra det under helgen. Det kommer bara nya uppgifter att göra i dom andra kurserna. Men i slutet av februari ska block 1-2 vara klart i personaladministration, då är det "bara" tre block kvar. Måste sätta upp lite del mål. Så man inte får för mycket att göra i slutet av terminen. Just nu känner jag mig bara trött och jag orkar inte läsa mer idag. Har fått lite gjort iaf. Känner att Emilia har smittat mig, har lite små ont i halsen och en aning febrig.. Jag har verkligen inte tid att bli sjuk nu. Stressen kommer mer och mer.

2 kommentarer:

  1. Se till att ta hand om princessan och dig själv. Huvudsaken är att ni blir friska. Ja, mat måste man ju ha men städa och skola får sin tid när ni blir i ordning. Krya på er. Kramar från farmor

    SvaraRadera
  2. Hanna tänk om jag kunde ge dej av mina 60+ idder.Då skulle du inte städa förrän du fick springa ikapp med dammråttorna

    SvaraRadera