tisdag 21 februari 2012

Inget liv

Det var nån som sa att man inte har något liv när man läser och jag kan fullständigt hålla med. Jag tycker inte att jag gör annat än läser och läser. Jag hinner färdigt med en sak och lämnat in den, och tänker att gud va skönt, då behöver jag inte läsa ikväll. Men visst, då droppar det bara ner nya och nya uppgifter, och helst ska allt vara klart samma vecka i dessa sju olika ämnen jag läser, så det är inte så lätt att få till. Och helst bara en vecka får man på sig... Tycker lärare kunde samarbete lite mer och diskutera med varandra, så att man inte behöver plugga som en blådåre. Tills nästa vecka ska engelska vara klar, en labbrapport ska göras och skrivas, har även prov måndag morgon.. Så jag vet vad jag ska göra varje kväll iaf. Men i kväll slutade jag lite tidigare, kände bara att allt låste sig. Men annars läser jag varje kväll mellan 19.00 - 22.00. Och jag är verkligen ingen kvälls människa. Så nu längtar jag tills denna termin är slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar